Kada je „Fejsbuk“ 2014. godine za „Votsap“ dao lepih 19 milijardi dolara, Zakerberg je kupovao kompaniju koja je obećala da nikada neće uvesti reklamiranje niti prikupljati podatke od svojih korisnika.
„Imajte na umu da kada je u pitanju reklamiranje, vi, korisnici ste proizvod”, navedeno je tada u čuvenom blogu kompanije.
Tome je došao kraj kada je aplikacija prešla u Zakerbergove ruke, a finansijski planovi počeli da podrazumevaju reklame.
Promena kursa dovela je do internih nesuglasica koje su kulminirale odlaskom suosnivača „Votsapa“ Brajana Akšona iz „Fejsbuka“.
U intervjuu časopisu Forbs, Brajan je kritikovao postupke čelnika „Fejsbuka“, optužujući ih da žele da iscede svaki dolar iz aplikacije bez obzira na to što se na taj način udaljavaju od temelja na kojima je Votsap nastao.
Coming Soon to @WhatsApp…
– WhatsApp Status (Stories) to get Ads in 2020
– WhatsApp for Businesses to get richer messaging format options
– WhatsApp product catalog to be integrated with existing Facebook Business Manager catalog
h/t + ? @Olivier_Ptv
at #FMS19 pic.twitter.com/Z5LsbADNbP— Matt Navarra (@MattNavarra) May 21, 2019
Sada korisnici ove popularne aplikacije za komunikaciju najavljuju da će obrisati svoje naloge i prebaciti se na konkurentski Telegram ili Signal.
Razlog za to je potvrda da će „Fejsbuk“ uvesti reklame, što je ilustrovano i fotografijama na kojima je prikazano kako će one izgledati na Votsapu.
Korisnicima ne smeta samo izgled i ometanje u redovnoj upotrebi aplikacije već su zabrinuti za svoju priatnost koja je više puta bila narušavana prethodnih godina, a glavni krivac za to bio je „Fejsbuk“.