Završen je deveti Beogradski Manifest, koji je tokom tri dana opravdao status jednog od
najomiljenijih festivala prestonice.
Kalemegdan je tokom vikenda bio ispunjen muzikom, grajom dece, a više od 50.000 posetilaca je uživalo u bogatom sadržaju u šest tematskih zona festivala.
U zoni Aduti Srbije svi zainteresovani su mogli da saznaju sve informacije vezane za turističku ponudu više od 30 opština iz cele Srbije, ali i da degustiraju i kupe domaće proizvode. Svoje istorijske lokalitete i tradiciju je predstavila i turistička organizacija Republike Srpske, a na centralnoj bini su se smenjivale folklorne i pevačke grupe.
Kao i svake godine najveselije, ali i najglasnije je bilo u dečjoj zoni Mašta može svašta, gde su mališani uživali u nastupima klovnova, štulaša, kostimiranih junaka, pozorišnim i mađioničarskim predstavama i pevali i igrali uz najlepše dečje pesme, a u otvorenom studiju agencije Next Generation oprobali su se kao mali manekeni. Članovi udruženja Autizam Srbija su prikazali svoje radove i igrali se sa vršnjacima, a sigurno su započeta i neka nova prijateljstva.
Relax zona je bila mesto za uživanje i opuštanje na travnjacima u hladovini sa predivnim pogledom. Sprovedena je društveno-odgovorna kampanja Svaka limenka se računa i sve limenke koje su prikupljene na festivalu će biti reciklirane.
Velika revija i izložba oldtajmer automobila je poslednjeg dana oduševila posetioce, a tokom revije svaki automobil je predstavljen kroz interesantu priču.
Značaj festivala Beogradski Manifest za razvoj manifestacionog turizma već godinama prepoznaju i institucije, tako da je i ove godine veliki porodični festival podržalo Ministarstvo turizma i omladine, Turistička organizacija Srbije, JP “Beogradska tvrđava” i Gradska opština Stari Grad, koja je bila domaćin devetog Beogradskog Manifesta.