Tokom dva sata, Fejsbuk i Instagram nisu reagovali uopšte, ali su se videle stare objave, dok je komunikacija preko aplikacije Votsap bila onemogućena – poruke nisu stizale i nisu mogle da se pošalju
Istovremeno, Tviter, koji nije imao smetnje u radu, bio je zatrpan objavama nezadovoljnih korisnika pomenutih društvenih mreža o zastoju.
Predstavnici „Fejsbuka“ su se oglasili navodeći da je „stvar rešena“, ali nisu precizirali o kakvoj vrsti problema je bilo reči.
„Ranije danas, neki od naših korisnika nisu mogli da komuniciraju putem naših aplikacija. Taj problem je rešen i žao nam je zbog neprijatnosti“, izjavio je predstavnik „Fejsbuka“ za Rojters.
Kada je reč o Fejsbuku, prijavljeno je više od 9.000 problema, saopštili su predstavnici portala “Daundetektor”, koji prati probleme u radu najpopularnih svetskih internet stranica.
Najveći broj problema zabeležen je u Evropi, ali i drugim delovima sveta, prenosi Rojters.
Kako prenosi britanski San, zasad nije ustanovljeno šta je uzrokovalo „pad“ društvenih mreža.
Najviše pritužbi pristiglo je iz Britanije, Grčke, Ukrajine, Maroka i sa Filipina, navodi britanski list.
Najveći pad Fejsbuka dogodio se pre mesec dana, kada su aplikacije te društvene mreže prestale da rade širom sveta.
Nestanak usluge tada je trajao najmanje 12 sati, a najveći „udar“ bio je u Severnoj Americi i Evropi.